kapp_det_gode_hap

Nytt år, nye kunder!

Høsten 2011 var som å runde Kapp det Gode Håp: veldig slitsomt, profesjonelt utfordrende, til tider kaotisk, men med håp om stillere vann på den andre siden.

Vi taklet både store og små jobber, med hovedvekt på noen av de største oppdragene vi noen sinne har hatt. En gammel, og god kunde, Drammens Teater, førte til at vi nå også samarbeider med Union Scene, hvilket er veldig givende og gøy siden Rune på Union er en sabla god designer selv!

En splitter ny nettside for Kompetansesentrene for Sikkerhets- Fengsels- og Rettpsykiatri (puh!) er rett rundt hjørnet, et resultat av en solid prosess og tett dialog med kunden. Akkurat slik vi liker det!

Den samme prosessen er vi nå midt inne i med to kjempespennende prosjekter for Drammens Museum. De har lenge vært en drømmekunde, og vi er både stolte og glade for å få muligheten til å hjelpe de med å forbedre seg på nett. Nettutstilling for Jubileumsutstillingen er i sluttfasen, mens full redesign av drammens.museum.no er i full gang.

For Bazar Forlag lagde vi i adventstida en dynamisk Facebook-julekalender som resulterte i over 2000 innsendte svar! Siden har vi utviklet mobile landingssider og videreutviklet Facebook-applikasjonen.

På tampen av året hanket vi inn enda en stor (skikkelig stor) kunde, og har allerede levert annonser og weboppdateringer for Isachsen Gruppen. Deres slagord «Vi gjør det» kunne likegodt vært vårt også. Vi ser frem til å jobbe videre med slike staute og reale karer (og damer)!

Til slutt må vi jo skyte inn en skrytemelding: Brandlab OSLO lanserte idag nye, responsive nettsider, kodet av vår egen Laura i WordPress (med litt hjelp av programmerer-prinsen Karl Espegard for de tunge PHP-løftene). Sidene er til å spise opp!